!!!!! Sleva na čepice a nákrčníky 15-20% !!!!!

Výměna, vrácení a reklamace

Výměna, vrácení a reklamace zboží

1. Výměna zboží /vrácení peněz
Pokud jste zakoupili produkt, který vám nevyhovuje, máte možnost jej vrátit do 14 dnů od doručení. Zboží musí být nepoškozené, nepoužité. Pro vrácení zboží je nutné vyplnit formulář pro vrácení na našich webových stránkách. Bez řádně vyplněného formuláře nemůžeme požadavek vyřídit.

Upozorňujeme, že zboží, které je šité na míru nebo upravované dle vašich specifických požadavků (upravování délky, zvětšování střihu aj.), není možné vrátit ani vyměnit. Tento typ zboží podléhá výjimce z běžného práva na vrácení, jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách.

Po přijetí vráceného zboží a kontrole, že splňuje podmínky pro vrácení, vám splníme, co jste si ve formláři zaškrtli - tedy výměnu zboží a nebo vrácení peněz.

Postup vrácení:

  1. Vyplňte formulář pro vrácení zboží.
  2. Zboží pečlivě zabalte a zašlete zpět na naši adresu (viz níže).
  3. Po obdržení vráceného zboží vás budeme informovat o průběhu a vyřízení Vaší žádosti.

2. Reklamace zboží
V případě, že na zakoupeném produktu zjistíte vadu, máte právo na reklamaci. Reklamace musí být uplatněna v zákonné lhůtě. Pro reklamaci je nutné vyplnit reklamační formulář, který naleznete na našich stránkách, a to i v případě, že chcete uplatnit záruku. Bez tohoto formuláře nebude reklamace vyřízena.

Po obdržení reklamovaného zboží a provedení kontroly vás informujeme o výsledku reklamace. V případě uznání reklamace nabídneme náhradní řešení, jako je oprava, výměna zboží nebo vrácení peněz, dle povahy vady.

Postup reklamace:

  1. Vyplňte reklamční formulář a přiložte doklad o koupi.
  2. Zboží zašlete zpět na naši adresu spolu s formulářem.
  3. Po vyřízení reklamace vás budeme informovat o dalším postupu (oprava, výměna nebo vrácení peněz).

Pro více informací o podmínkách a postupu se prosím seznamte s našimi obchodními podmínkami. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat, rádi vám pomůžeme!

Adresa a pobočky kam lze zboží vrátit:

Prosím o odeslání na adresu Eva Keprtová, Žerotínova 129, 789 69 Postřelmov a nebo na pobočku Zásilkovny, Zbox, ParcelShop, Balíkovna v Postřelmově na jméno Eva Keprtová, vyrobeniny@gmail.com, 602195920

Z-Box U Mýta, 789 69 Postřelmov

Zásilkovna Postřelmov, Komenského 568 - Obchod pro dům a zahradu.

PPL ParcelShop - PBOX NEW Postřelmov (hala), Komenského 98, Postřelmov

Balíkovna Postřelmov SAZKA Trafika, Komenského 137, 78969, Postřelmov

Ušij mi

Navrhněte si svoji "vyrobeninu" přesně podle vlastních představ.